Efectul yo-yo | Alimentatie | Lifestyle si sfaturi

Dieta yo yo

Conținutul

    Consumaţi din belşug fructe şi legume Fructele şi legumele furnizeaza organismului vitamine, minerale si fibre si totodata mentine un mediul alcalin in interiorul corpului. Cantitatea mare de apa pe care unele fructe si legume o incorporeaza precum marul si castravetele si continutul redus de grasimi fac dieta yo yo aceasta grupa de alimente un bun exemplu de gustari.

    Studiile din domeniul sanatatii au aratat ca dietele care nu incorporeaza fructe si legume pot conduce la boli cronice precum boli cardiovasculare sau cancer.

    • Cum pierd grăsimea burtă de fund
    • Colegiul Medicilor atrage atenția: Cinci județe din România nu au niciun medic hematolog 04 Jul, Sănătate Protest al sindicaliștilor din Sănătate, după ce ministrul Ioana Mihăilă a anunțat că angajații din sistem nevaccinați își vor plăti… Micul dejul presupune să beți o ceașcă de cafea sau ceai.
    • Cura de slăbire fără efect yo-yo: cum să slăbeşti fără să te îngraşi la loc!

    Un pahar de suc proaspat la micul dejun sau o portie de legume fierte la masa de seara sunt suficiente pentru organismul dumneavoastra. Proteinele, esenţiale pentru dezvoltarea musculaturii Aceasta grupa include in principal produse de origine animala. Proteinele au atributii principale in cresterea masei muscularedar si in refacerea acesteia.

    dieta yo yo

    Antrenorii recomanda pentru cei care practica exercitii fizice regulate peste 45g proteine zilnic pentru o femeie si aproape 60g zilnic pentru un barbat. Untul de arahide, nucile, carnea de ton sau morcovii sunt doar cateva din alimentele de inclus in dieta.

    Lactate pentru oase puternice Lactatele sunt o foarte bună sursa de calciunecesar în dezvoltarea unor oase puternice.

    dieta yo yo

    Antrenorii recomandă asocierea vitaminei D în dietele de slabire pentru ca organismul sa absoarba mai bine calciul Carbohidraţii îţi dau energie Organismul are nevoie de energie pe toata durata zilei, iar glucidele nu fac altceva decat sa ofere o dieta yo yo stare de energie. Carbohidratii, insa, elibereaza treptat energia si se recomanda sa fie inclusi intr-un regim echilibrat.

    Cea mai buna sursa de energie sunt cerealele integrale, semidecorticate.

    dieta yo yo

    Pe langa beneficiul oferit de carbohidrati, fibrele ajuta la digestie. Consumă cu moderaţie dulciuri, sare şi grăsimi Grasimile sunt bune pentru organism, insa in cantitati mici, deoarece transporta vitamine liposolubile precum A, D, E si K, care formeaza ulterior acizii grasi esentiali. Alimentele grase pot duce la probleme precum obezitate si chiar probleme ale venelor cardiovasculare. Dieta yo yo recomanda inlocuirea dulciurilor cu fructe, care la randul lor vor furniza cantitatea dieta yo yo zahar de dieta yo yo corpul are nevoie.

    Nu uita de mişcare!

    dieta yo yo

    Exerciţiile fizice practicate cu regularitate te ajută să obtii rezultate nu doarde ordin fizic, ci si moral. Este demonstrat stiintific faptul ca practicarea exercitiilor fizice regulate determina secretia endorfinei, hormonul fericirii.

    dieta yo yo