Pierdeți grăsimea din burtă: greutatea corporală și distribuția grăsimii sunt decisă în creier

Distribuția grăsimilor după pierderea în greutate

Distribuția macronutrienților Opriți numărarea caloriilor.

Pierdeți grăsimea din burtă: greutatea corporală și distribuția grăsimii sunt decisă în creier Excesul de grăsime din burtă poate prezenta, de asemenea, un risc pentru sănătatea IMC-ului normal. Dacă sunteți supraponderal, distribuția grăsimilor este foarte importantă. Potrivit experților, circumferința taliei este decisivă pentru riscul pentru sănătate.

Pentru a scăpa de kilogramele în exces fără să vă faceți griji pentru corpul dvs. Macronutrienții sunt numiți ingredientele pe care corpul nostru le are nevoie în cantități mari în fiecare zi.

profil costul pierderii în greutate pierderea în greutate a grăsimilor saturate și nesaturate

Această categorie include carbohidrații, proteinele și grăsimile. Fiecare componentă are diferite funcții în organism și își joacă propriul rol în slăbire.

Pierdeți grăsimea din burtă: greutatea corporală și distribuția grăsimii sunt decisă în creier

De fapt, ele sunt principala sursa de energie pentru aproape toate celulele umane, explica Mascha Davis, purtator de cuvant al Academiei Americane de Nutritie si Dietetica.

Carbohidrații sunt metabolizați rapid și transformați în glucide simple, care trec în sânge și apoi sunt stocate în ficat și mușchi ca glicogen.

cum să pierdeți în greutate bărbat peste 40 de ani alabama pierdere în greutate

Zaharurile din sânge în combinație cu glicogenul reprezintă "combustibilul" pentru exerciții fizice și alte activități care necesită energie. Carbohidrații contribuie, de asemenea, la eliberarea serotoninei, un neurotransmițător care promovează buna dispoziție și un sentiment de bunăstare.

De asemenea, după cum menționează Davis, ele sintetizează enzimele de care au nevoie pentru a efectua o varietate de reacții chimice în organism, contribuind în același timp la producerea de hemoglobină, care efectuează transferul de oxigen în organism.

Fără o oxigenare suficientă a tuturor țesuturilor corpului, apare un sentiment permanent de slăbiciune și oboseală.

Unde merge grăsimea în pierderea în greutate

În cele din urmă, proteinele promovează sentimentul de sațietate deoarece "semnalează" stomacul pentru a elibera hormoni care încetinesc mișcarea alimentelor de-a lungul tractului digestiv și, astfel, se descompun într-un ritm mai lent. Această încetinire a digestiei duce, de asemenea, la încetinirea eliberării de glucoză în sânge și astfel împiedică fluctuațiile abrupte și periculoase ale nivelurilor de glucoză și insulină.

Exerciții toracice și mărimea sânului Deși ar fi frumos să poți pierde grăsimea numai din zonele cu probleme, pierderea în greutate nu funcționează așa. Pierderea de grăsime provine din toate zonele corpului tău și asta înseamnă și sânii tăi, deoarece conțin țesut gras. Dacă pierdeți o cantitate semnificativă de greutate, dimensiunea sânului dvs. Dacă vă preocupă modul în care scăderea în greutate vă poate afecta dimensiunea sânilor, adresați-vă medicului dumneavoastră pentru îndrumare. Anatomia sânilor tăi Sânii tăi sunt alcătuiți din țesut gras, lobuli, conducte de lapte, mușchi și piele, grăsimea constituind cea mai mare parte a țesutului mamar.

Grasimile sunt o componenta structurala a membranelor celulare, asigura o buna stare de sanatate a sistemului nervos si creierului si, de asemenea, promoveaza absorbtia diferitelor vitamine A, D, E si K care joaca un rol cheie in slăbire. Deși grăsimea nu promovează saturația ca și proteinele, ea se descompune încet din tractul digestiv, ajutând distribuția grăsimilor după pierderea în greutate menținerea stabilității nivelului de zahăr din sânge și prevenirea poftelor.

Distribuția macronutrienților Dacă ați încercat vreodată să urmați o dietă bogată în carbohidrați sau puține proteine, sunteți bine conștient de faptul că potențialele combinații de macro-nutrienți sunt multe.

reteta de slabit gabriela cristea pierdere în greutate mantra agni mantra

Deci, cum ar trebui să împartă pentru o pierdere mai ușoară în greutate? De exemplu, ca parte a unei diete de 1. În mod ideal, distribuția de macronutrienți ar trebui aplicată la fiecare masă astfel încât disponibilitatea energiei în timpul zilei să rămână neschimbată, iar foamea și pofta nu sunt brusc izbitoare.

Vezi și: Vedeți cum puteți reduce jumătate caloriile din spaghete!