Ce să mănânci zilnic pentru a pierde grăsime, Persoana pierde in greutate

Cum să mănânci grăsime pentru a pierde grăsime

Conținutul

    cum să mănânci grăsime pentru a pierde grăsime

    Mâncarea a șase mese echilibrate pe parcursul zilei poate ajuta dieterii să mențină glicemia stabilă, să oprească foamea și să creeze un mediu care să favorizeze arderea grăsimilor. Beneficiile a șase mese pe zi Mâncarea a șase mese mici pe zi te va ajuta să creezi un echilibru energetic adecvat, astfel încât să nu fii niciodată prea flămând sau prea plin.

    Dan Benardot, profesor de nutriție la Universitatea de Stat din Georgia, spune că atunci când oamenii rămân într-un interval de surplus sau deficit de de calorii pe parcursul zilei, greutatea pierde îmbrăcămintea mai predispuși să prevină creșterea în greutate și să promoveze arderea grăsimilor, păstrând glicemia stabilă.

    Când zahărul din sânge scade prea jos, corpul tău va arde țesutul muscular valoros pentru energie, ceea ce duce la un metabolism redus. În schimb, atunci când mănânci prea mult la un moment dat, corpul tău transformă energia în grăsimi, ceea ce poate duce la creșterea în greutate.

    cum să mănânci grăsime pentru a pierde grăsime

    Mâncarea a șase mese mici pe zi creează un echilibru de energie care îți provoacă corpul pentru cum să mănânci grăsime pentru a pierde grăsime grăsimilor. Cât de mult mănâncă Ghidul dietetic pentru americani recomandă consumarea a aproximativ 1. Bărbații activi ar trebui să consume aproximativ 2.

    cum să mănânci grăsime pentru a pierde grăsime

    Aceasta se descompune în șase mese de aproximativ de calorii pentru femei și de calorii pentru bărbați, sau trei mese principale de până la de calorii pe zi, cu trei gustări mici între și de calorii între ele.

    Pentru a evita supraalimentarea, psihologul Dr. Scopul este de a încorpora alimentele care ard grăsimi în fiecare mini masă.

    cum să mănânci grăsime pentru a pierde grăsime

    Plan de masă pentru probe Un mic dejun bogat în proteine, cum ar fi un sandwich alb cu ou pe o brioșă engleză cu cereale întregi, oferă un început sănătos al zilei. Gustați la iaurt cu fructe de pădure și o linguriță de unt de arahide la miezul dimineții.

    cum să mănânci grăsime pentru a pierde grăsime

    Pentru prânz, optează pentru un pachet de curcan cu hummus și legume. Păstrați-vă metabolismul mergând la jumătatea după-amiezii cu o porție de migdale și un măr. Pentru o cină arzătoare de grăsimi, încercați un amestec de legume cu pui, fasole sau tofu.

    cum să mănânci grăsime pentru a pierde grăsime

    Încheiați noaptea cu un shake proteic sau cu o ceașcă de cereale bogate în fibre cu lapte cu conținut scăzut de grăsimi.