Folosind arzătoare de grăsimi non-stimulante

Cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime

Modul de administrare a BCAA-ului - când, cât şi cum? Care este cantitatea necesară?

Astăzi, lucrurile stau diferit… şi nu prea. Suntem întrebaţi adesea care este cel mai bun supliment pentru îmbunătăţirea performanţei musculare.

cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime

Răspunsul nostru ar fi BCAA, doar că nu este cel mai bun supliment, ci unul esenţial! De ce? BCAA se referă la trei aminoacizi: leucină, izoleucină şi valină. Numeroasele cercetări ştiinţifice efectuate în perioada au arătat că persoanele cu un nivel ridicat de activitate fizică pierd cantităţi mari de alanină şi glutamină prin excreţie. Deoarece în muşchi nu există o cantitate suficientă pentru a compensa, cercetătorii s-au gândit că BCAA aminoacizii cu catenă ramificată au un rol semnificativ în recuperare.

cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime

Aceştia au reuşit să măsoare numai pierderea de leucină şi au observat un consum mai ridicat al acestui aminoacid în comparaţie cu ceilalţi doi şi, de asemenea, că pierderile rapide de leucină sunt puternic asociate cu activităţi de cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime, adică antrenament aerob.

La ora actuală, este cunoscut faptul că raportul optim între leucină, izoleucină şi valină este 2: 1: 1, acesta fiind utilizat la toate preparatele.

CEA MAI BUNA METODA DE UTILIZARE A AMINOACIZILOR

Să începem cu o poveste Au fost odată ca niciodată trei muşuroaie de furnici într-o pădure, pe malul unui râu. Misiunea furnicilor era ca mai întâi să construiască depozite şi apoi să le umple cu mâncare. În fiecare muşuroi, cele mai destoinice furnici au găsit noi surse de hrană pentru muşuroi. Acestea s-au avântat departe de cărările obişnuite ale furnicilor şi au explorat totul în jur. Au bătut drumuri mai scurte sau mai lungi, s-au căţărat pe fire de iarbă şi crenguţe, au descoperit noi surse de hrană, au bătătorit noi poteci, iar în tot acest timp, celelalte furnici au construit depozitele pentru mâncare.

Cele mai bune arzatoare de Grasimi | MYPROTEIN™

Pădurea era imensă, dar furnicile erau harnice şi se ocupau conştiincios de dezvoltare şi construcţie. Într-o zi, peste pădure s-a abătut un potop care a culcat-o la pământ şi a distrus tot ce lucraseră furnicile muncitoare.

Este şi povestea ta, dacă regimul tău alimentar nu conţine BCAA. Cheia creşterii forţei este stimularea anabolismului, concomitent cu menţinerea masei musculare.

cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime

Pentru că… Aminoacizii cu catenă ramificată L-leucina, L-izoleucina, L-valina au un rol semnificativ în prevenirea proceselor catabolice în muşchi în timpul antrenamentelor intense şi prelungite. Organismul utilizează BCAA ca sursă indirectă de energie pentru muşchi, prin transformarea acestora în glucoză în cadru unui proces numit gluconeogeneză care are loc în ficat.

Astfel, efectelor anticatabolice ale BCAA li se adaugă acţiunea directă naturală a acestor hormoni şi factori de creştere. Pentru tine, aceasta înseamnă că… Dacă ţi-ai propus în mod serios să îţi dezvolţi musculatura, este imperativ să iei suplimente de BCAA înainte şi după antrenamentele intense cu greutăţi, deoarece valina, leucina şi izoleucina se consumă foarte repede.

Pentru dezvoltarea şi menţinerea masei musculare, nu există aminoacizi mai importanţi decât BCAA.

cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime

Niciun sportiv nu îşi doreşte să piardă masă musculară. Deci, dacă se poate cu un aport energetic mai mic, fără ca masa musculară să fie afectată, atunci, ura! Ştiind cât de importanţi sunt aceşti cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime aminoacizi pentru atingerea obiectivelor tale de dezvoltare fizică, este normal să vrei să te asiguri că organismul tău primeşte tot ce are nevoie.

Dacă foloseşti produsul nostru BCAA-X5este suficient să iei o măsură 12 g înainte de antrenament cu ml de apă. În zilele de pauză: o măsură 12 g între mese. Prin urmare, este evident că aceşti aminoacizi sunt esenţiali pentru muşchi, pierderea lor trebuind să fie compensată, deci regula de bază pentru administrarea de BCAA este: înainte, în timpul şi după antrenament!

cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime

Trebuie cel mai bun bcaa și arzătorul de grăsime totuşi că importanţa, rolul şi semnificaţia deosebită a acestor aminoacizi esenţiali nu se opresc aici.

Conform studiilor efectuate, administrarea de BCAA şi glutamină între mese şi înainte de culcare prezintă beneficii importante în ceea ce priveşte creşterea producţiei de hormon de creştere, mai ales la persoanele de peste 30 de ani. Pentru a potenţa efectul BCAA, trebuie să fii informat cu privire la dozaj. O modalitate simplă de calcul a cantităţii necesare este reprezentată de următoarea formulă: M x 0,44 g, unde M este greutatea ta, fără grăsime corporală.

Arzatoare de Grasimi - Suplimentul Lunii

Este esenţial să luăm o doză de BCAA imediat după ce ne trezim. Acest lucru este important, deoarece după o noapte în care nu am mâncat, BCAA previn descompunerea muşchilor, furnizând energie.

Aici sunt prezentate cantităţile pentru nivel avansat şi concursuri. Apoi, 10 g înainte de antrenament asigură energie, măresc masa musculară.

Diferența dintre pulberea de proteine, BCAA și arzătorul de grăsimi s-a explicat - Happy Way

Dar, dacă eşti la început, poţi să o iei mai uşor până ajungi la circa g zilnic. Glutamina este vitală pentru funcţionarea corespunzătoare a organismului - pentru activitatea creierului, sistemului imunitar şi a organelor. Dacă nu are la dispoziţie suficientă glutamină, organismul apelează la ţesutul muscular pentru glutamină, adică intră în catabolism - descompunerea muşchilor.

Glutamina este unul dintre cei mai importanţi aminoacizi pentru reducerea perioadei de recuperare. Sportivii care utilizează glutamină spun că efectele se instalează foarte rapid: se simt mai bine fizic, mai puţin obosiţi, au mai multă forţă şi sunt mai dornici să revină la sală, iar inflamaţia musculară este mai redusă. De asemenea, glutamina are o acţiune anabolizantă - contribuie la sinteza proteinelor în celulele musculare, menţine aciditatea şi este o materie primă importantă pentru producţia de energie.

În plus, glutamina are o funcţie esenţială în fortificarea sistemului imunitar. Glutamina măreşte în mod natural cantitatea de hormon de creştere. În timpul antrenamentului, pierderile se pot ridica la g la antrenamentele foarte intense.

Dacă, după antrenament, aceste pierderi nu sunt compensate în scurt timp, se instalează oboseala ca urmare a deteriorării sintezei proteinelor.

Arzător de grăsime pentru femei, postări asemănatoare

Glutamina previne acest proces. Este important de observat că este imposibil să îţi dai seama de efectele glutaminei imediat după administrare, deoarece acestea se simt cel mai bine ulterior, la următorul antrenament, când lucrul cel mai important este să fii refăcut. La Genius Nutrition®, găseşti iGlutamine într-un ambalaj de g şi 55 de porţii. Mulţi sportivi vor spune că, în ceea ce priveşte dozajul, cantitatea recomandată de 5 g este minimă şi ineficientă. Din discuţiile cu sportivi care participă la concursuri, dozajul post-antrenament care s-a dovedit cel mai eficient este de g.

Glutamina este un aminoacid, deci nu are efecte dăunătoare. Lucrul cel mai important este să adaugi iGlutamine în shake-ul proteic de după antrenament.

Dacă poţi, bea-o cu apă înainte de antrenament şi înainte de a merge la culcare. În concluzie Oamenii din vechime aveau vraci şi guru; tu ai Genius Nutrition® Spune-ne